vchaspik-global-message

Повідомлення про помилку

  • User warning: The following module is missing from the file system: context. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1184 of /home/vchaspik/public_html_go/includes/bootstrap.inc).
  • User warning: The following module is missing from the file system: sy_seo. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1184 of /home/vchaspik/public_html_go/includes/bootstrap.inc).
11:50, 13.12.2020

Можливі проблеми: "Нова пошта" зробила важливу заяву для своїх клієнтів

Українська компанія, що надає послуги експрес-доставки документів, вантажів та посилок "Нова пошта" попередила своїх клієнтів про можливу затримку з доставкою посилок.

"Нова пошта" попередила своїх клієнтів про можливі перебої у роботі та затримці з доставкою посилок, повідомляє Час Пік.

У заяві компанії наголошується, що "Нова пошта" може затримати доставку посилок не зі своєї вини, а з об'єктивних причин, що склалися через ускладнення погодних умов.

"Шановні клієнти! У зв’язку з погіршенням погодних умов, зокрема через ожеледицю на дорогах України, можливі затримки доставок вантажів. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб ваші відправлення дісталися за призначенням вчасно. Дякуємо за розуміння!",- йдеться у повідомленні прес-служби компанії.

Нагадаємо, в останні дні у багатьох регіонах України на дорогах спостерігається сильне обмерзання. Ожеледь паралізувала рух транспорту. Не стали винятком і автомобілі "Нової пошти", який доставляють вантажі у різні регіони України.

Попереду новорічні та різдвяні свята, навантаження на "Нову пошту" зросте. Очевидно, що в таких умовах клієнтам компанії потрібно подбати про завчасну відправку посилок. 

Нагадаємо, раніше ми писали, що "Нова пошта" перевела більше тисячі відділень на ]]>інший графік роботи]]>.